Hem pujat al Noucreus!

Aquest curs les jornades esportives de sisè s’han modificat degut a la pandèmia, per això s’ha decidit que cada escola del Ripollès pujaria un cim i després ho compartiríem. L’Institut Escola de Ribes de Freser hem pujat al Noucreus! Malgrat el temps primaveral que ens està fent aquest dies, el  divendres 4 de juny,  tal i com estava previst, hem pogut assolir el repte que ens havíem proposat. Cal dir que els alumnes de sisè han matinat força, han caminat amb esforç i han mantingut un molt bon ritme. Durant tota la jornada han estat genials i la a la baixada amb el cremallera es respirava molta alegria i  satisfacció.

Aquesta excursió ha estat una experiència fantàstica, una jornada de compartir, de gaudir, de contemplar les muntanyes des de 2799 m, de veure  marmotes,  isards i  gencianes pirinenques, de jugar amb la neu, de pujar amb pas lent però decidit i d’acabar baixant corrents sota la pluja els últims minuts. Segur que encara recordarem aquest meravellós dia d’aquí uns anys.

Felicitats tribu de sisè! Sou uns cracks!