Fem ciència

UN MATÍ DE CIÈNCIA A L’ESCOLA

fem ciència CLICA PER VEURE VIDEO

Avui els alumnes d’educació infantil hem treballat les ciències tot el matí amb les noies del Lab06 de Manresa que han vingut amb el seu material itinerant!!
A l’aula de psicomotricitat ens han portat moltes propostes per tocar, mirar, experimentar.. Hi havia unes lupes per observar, hi havia un microscòpi, uns jocs molt divertits per pensar, unes rampes, pesos, jocs d’imans i fins i tot una màquina de vent on poder observar quins materials eren més lleugers i quins més pesats!
Després de jugar hem posat en comú algunes coses que hem après!
L’activitat que hem fet a l’aula consistia en tenyir l’aigua de diferents colors però utilitzant fruites i verdures. Hem triturat, tallat i xafat tot tipus de fruites de diferents colors! Ens hem adonat que la intensitat del color depèn de la quantitat d’aigua que hi afegim!!

Ha estat tota una experiència i ens ho hem passat genial!!