Estudiem a Joan Brosa a la Biblioteca Terra Baixa

Aquest dilluns els alumnes de 6è hem anat a la biblioteca del poble per aprendre més sobre l’autor que estem treballant a l’escola, en Joan Brossa.

Només arribar la Teresa ja ens havia preparat 5 llibres diferents sobre la vida i l’obra de l’artista.  Ens han captivat les seves poesies visuals i fins i tot hem descobert un objecte que gairebé ningú coneixia, l’obrellaunes,  a partir d’una de les seves experiències visuals on aparella dos objectes petits cercant el joc lingüístic com en aquesta imatge: Claus. 1968.

Cada grup ha treballat amb un dels llibres de poesia, biografia, cartells, poesies visuals i bibliografia. I  s’ha preparat una exposició per la resta dels companys, entre tots hem après més de l’autor.