Els alumnes de cicle superior avui hem entrevistat a la Núria Pau!

Aquest matí hem fet una entrevista molt especial; ens ha visitat la Núria Pau i hem pogut preguntar-li per la seva carrera, les seves aficions, els seus projectes, la seva vida, els seus gustos i la seva experiència per l’escola.

Sabeu que va estudiar al nostre centre? Que amb 3 anys ja va començar a esquiar? Que amb 15 anys ja competia a nivell internacional? Que ha anat  als Jocs Olímpics de Pequín?  Sabeu quantes hores d’entrenament fa cada dia? Doncs ara us expliquem alguna de les cosetes que ens ha dit.

Ens ha agradat molt saber com és la vida d’una esportista d’elit, una de les esquiadores més importants del país: entrena molt, de 4 a 5 hores cada dia, viatja molt, parla 5 idiomes,  ha anat a  la universitat, té un gosset que es diu Milú, li agraden els grups de música catalana,  s’ha trencat ossos i lligaments, ha estat a la selecció espanyola, li agrada anar amb bicicleta i fer escalada, li agrada banyar-se al riu, i sobretot li agrada compartir estones amb la família i els amics.

Com ja sabeu, la Núria va néixer a Ribes de Freser, va començar a competir en l’esquí des de ben jove, li va agradar tant que va començar a somiar en participar algun dia en uns Jocs Olímpics . Per això ha treballat molt, a entrenat molt, s’ha concentrat molt, s’ha esforçat i finalment ha aconseguit anar als Jocs Olímpics aquest any. Ens ha demostrat que quan tenim un desig o un somni val molt la pena esforçar-se i lluitar per ell.

Fins ara ha ha estat una gran esportista que competia internacionalment, però ens ha dit que es retira de l’alta competició  i que a partir d’ara es vol dedicar a entrenar joves. Segur que serà una entrenadora genial amb tota l’experiència que té.

Ah! I ha tingut moooolta paciència i ens ha signat autògrafs a tots!  Gràcies Núria!