Els alumnes de 3r d’ESO passen a la final de Girona del Certamen de Lectura en Veu Alta

El passat 29 de març el jurat del Certamen de Lectura en Veu Alta va decidir que els alumnes de 3r d’ESO, que havien participat en el concurs en la categoria de Tropa de Corsaris, passaven a la fase final de les comarques de Girona. Al concurs s’hi havia presentat la Martina Díaz, en representació de la categoria de Corsaris (1r i 2n d’ESO); i l’Arnau Garrigós, en Roger Garcia i la Nora Mirapeix en la categoria de Tropa de Corsaris (3r i 4t d’ESO). Al concurs hi participaven alumnes de primària i secundària dels centres educatius del Ripollès.

La propera fase, la final de les comarques gironines, se celebrarà de forma presencial el proper 29 d’abril al teatre del Centre Cívic i Cultural La Sitja de Fornells de la Selva. La competència serà dura, però segur que els nostres alumnes ho faran molt bé!