Celebrem la Castanyada

El passat divendres dia 29 d’octubre tot l’Institut Escola vam celebrar la Castanyada. Durant la primera estona de la tarda els alumnes d’infantil i primària ens van representar diferents balls al pati de l’escola. Just abans que comencessin a ballar els alumnes d’infantil va arribar la Castanyera que també ens va acompanyar tot ballant.

Més tard, ens vam agrupar per grups classe al voltant de tot el pati i vam poder menjar les castanyes. La Castanyera molt contenta ens va acompanyar, ens va repartir castanyes i vam poder passar tots junts una bona tarda.

Seguidament us deixem un vídeo de com vam passar la tarda.