AUXILIAR D’ANGLÈS

A la reunió convocada per l’AMPA el passat 30 de maig, es va decidir, per unanimitat, tirar endavant el projecte de l’auxiliar d’anglès pel curs vinent, 19 – 20.

Per aquells que no veu poder assistir a la reunió, us en fem quatre apunts:

El pròxim curs, d’octubre a maig, tindrem a l’escola una persona nativa de parla anglesa. Aquesta persona estarà 18 hores setmanals al centre fent diferents activitats, sempre coordinades per les mestres d’anglès, amb tots els cursos.

Aquesta persona estarà allotjada en famílies. Les famílies d’acollida han de proporcionar-li una habitació i manutenció. De moment ja tenim 4 famílies interessades. Si voleu ser família d’acollida, heu de fer-ho saber a algun membre de l’AMPA aquesta mateixa setmana.

Tindre aquesta persona a l’escola suposarà 35 € per nen, tot el curs.

Des de la junta de l’AMPA estem molt engrescats amb aquest projecte, esperem que vosaltres també!

CAPS 2019-2020 (PDF amb informació detallada)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *