I5

Fem neu amb bicarbonat

Fa uns dies, els nens i nens de P4 i P5 vam experimentar amb la neu. Una neu que pel tacte i la vista s’assemblava a neu real. Però aquesta neu la vam elaborar a la classe barrejant 3 gots de bicarbonat per un got d’aigua. Després d’experimentar i manipular vam traslladar la nostra creació […]

Fem neu amb bicarbonat Llegeix més »

Fem ciència

UN MATÍ DE CIÈNCIA A L’ESCOLA fem ciència CLICA PER VEURE VIDEO Avui els alumnes d’educació infantil hem treballat les ciències tot el matí amb les noies del Lab06 de Manresa que han vingut amb el seu material itinerant!! A l’aula de psicomotricitat ens han portat moltes propostes per tocar, mirar, experimentar.. Hi havia unes

Fem ciència Llegeix més »

Projecte: El peix pallasso

Els nens i nenes de P4 i P5 aquest primer trimestre hem estat treballant el peix pallasso. Ha sigut el que ens ha donat el nom de la classe i n’hem après moltes cosetes. A continuació us mostrem una de les activitats que hem fet i una de les cançons que hem après. Ens ho

Projecte: El peix pallasso Llegeix més »

Quina poció!

BON DIA NENS I NENES!! PER SABER LA MEDECINA QUE HA DE CURAR EL NOSTRE DRAC, AGAFEM UNA GRAN OLLA PER FER-HI UN BON PREPARAT! HI TIREM AIGUA BEN FRESCA, UN PESSIC DE ROMANÍ, UNA LLUFA DE GRANOTA, PEUS DE RATA I UN RAIG DE VI. SIS BRANQUES DE ROURE TENDRE I LA CLOSCA D’UN

Quina poció! Llegeix més »

Taula de llum

Els nens i nenes d’educació infantil experimentem amb la taula de llum. Manipulem diferents materials, experimentem amb les ombres i la llum, resseguim formes… ens ho passem molt bé.  

Taula de llum Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut