Era una sortida organitzada conjutament des de l’àmbit de matemàtiques i de l’àmbit d’STEAM. Tot i així, els grups A i B van fer les activitats en diferent horari. Vam veure’ns a l’anada en metro i al final, però la tornada va ser amb bus el grup de 1er A i en metro el grup de 1er B.
El grup de 1er A va començar per l’activitat de geometria. Es van fer preguntes sobre les distàncies a la superfície dels planetes. La horitzontal sempre és la més curta entre dos llocs de la mateixa latitut?. Seguidament vam fer una altra activitat sorprenent basada en les rectes de Fibonacci.
L’estona de l’esmorzar ens va servir per fer convivència de grup i descobrir l’espai superior.
La visita al museu es va fer iniciant amb una visita guiada breu de tot el grup de 1er A i després en grupets petits amb una docent cadascun, fet que va permetre veure el museu al ritme i curiositat de cada grupet.
A part d’aprofundir en l’aprenentatge científic, matemàtic i tecnològic, l’alumnat va aprofitar per fer convivència en una altra sortida de grup amb lels seus tutors i la Raquel.