Una xerrada diferent

Els alumnes de 5è de primària estem investigant sobre el Rec Comtal per saber els orígens del nom de la nostra escola i hem tingut la sort de poder rebre informació a partir d’una persona molt especial.

El passat dijous 31 de març va venir a l’escola l’Amador, un home del barri que el coneix molt bé i que fa xerrades. Ens va explicar tot el que sabia sobre el Rec: per on passava, quin era el seu recorregut, com aquest ha canviat segons les necessitats de la ciutat, per a què es feia servir… Amb aquesta informació hem pogut ampliar els nostres coneixements i els podrem afegir al projecte que estem fent. També ens ha explicat algunes anècdotes que són molt divertides!

Gràcies Amador per tot! Ens ha agradat molt la teva visita!