Tastet Nàutic. Cloenda projecte Minitransat

Conclou LA MINI TRANSAT 2021 i el programa educatiu en el que ha participat el nostre alumnat de segon de l’ESO. Endinsar-se a la Mini Transat 2021 ha estat tota una aventura pels nostres estudiants i 36 centres educatius de tota Éspanya. Hem participat amb més de 5.200 alumnes fent activitats vinculades al programa educatiu de 22 dies en 22 peus. aventura en solitari a l’Atlàntic i la cloenda ha arribat amb una gran experiència.

Els nostres alumnes han gaudit d’un tastet nàutic de caiac i big paddel al Club de Natació de Barcelona , amb col.laboració de la Fundació Navegació Oceànica de Barcelona (FNOB) i el Museu Marítim de Barcelona (MMB).

La jornada ha estat molt profitosa, hem gaudit practicant les diferents modalitats aquàtiques i ha estat l’activitat de cloenda a una tasca ben feta, apadrinant navegants, aprenent amb la regata i despertant la curiositat per viure en primera persona un event internacional.

Felicitats a totes i tots els participants…!