Sortida al Poble Espanyol

A finals del primer trimestre els alumnes de 3r i 4t de Primària vam anar d’excursió al Poble Espanyol. Allà vam participar en un taller de vitrofusió en qual cadascú de nosaltres, amb pigments vitrificants i petits trossos de vidre de colors que vam tallar nosaltres mateixos, vam dissenyar un platet de vidre. El platet se’l van quedar els monitors del taller per posar-los al forn i per a que es fusionessin els elements entre sí. Passades unes setmanes ja ens han enviat a l’escola els nostres platets!

A part del taller també vam anar al Museu Fran Daurel, a les instal·lacions audiovisuals i a passejar pels diferents carrers del Poble Espanyol.

Aquí us mostrem fotografies de la nostra excursió.