Racons de llengua a 1r

L’alumnat de 1r ja hem començat amb els racons de llengua.

Els racons es basa en una metodologia que consisteix a organitzar l’aula en diversos espais on els alumnes, distribuïts en petits grups, realitzen activitats de manera més autònoma fent ús de la diversió, la manipulació, la verbalització…

L’objectiu d’aquests racons és la millora de la comprensió lectora, de l’expressió escrita i sobretot gaudir del seu propi aprenentatge.

Aquests racons els realitzem al llarg d’una sessió setmanal. En els diferents racons portem a terme activitats diverses de lectura i escriptura relacionades amb l’àmbit lingüístic.

Per fer els racons ens organitzem en equips de treball i els diferents equips anem passant setmanalment pels diferents racons.

Els racons d’aquest primer trimestre són:

– La grafia màgica

– Llegim i encertem