“Mar de LLums de Nadal” i Junior Report Go!

Els nostres alumnes de tercer de l’ESO han debutat aquest desembre com reporters de la nostra revista digital RED RecComtal Report, cobrint la noticia de l’espectacle de llums i música en viu del Museu Marítim de les Drassanes.

La notra redacció escolar ha captat l’escenari de projeccions de colors, projeccions i música en viu, en un edifici ple d’història com són les Drassanes Reials de la nostra ciutat.

Us animem a compartir i gaudir  en familia , de la màgia de l’il·luminació de Nadal en aquest edifici tant singular.

Bon Nadal a tothom…i seguirem cobrint noticies del nostre entorn.