Extraescolars artístiques i científiques

Famílies!

Aquest any tenim una novetat que esperem que us agradi. Des del centre creiem que és una oportunitat pels nostres alumnes.

Des de l’Ajuntament de Barcelona subvencionen extraescolars pels nens i nens de primària i pels nois i noies de la ESO. Els que hi participin faran música, arts escèniques, arts plàstiques o robòtica. És una magnífica oportunitat de gaudir d’activitats amb professionals de manera totalment gratuïta.

Cada trimestre es canviarà d’activitat i tots els alumnes apuntats faran un tast de totes les disciplines.

Us deixem la informació i us esperem a la reunió del 15 de setembre a les 16h al Rec gran (Via Bàrcino) per informar-vos de tot!

Us esperem!

Equip directiu