És llegir només agafar un llibre? capítol 1

Alguna vegada us heu fet la pregunta de si llegir només consisteix en agafar un llibre, una revista i començar a seguir les paraules que hi diu?

El dilluns 19 de febrer, l’alumnat de 4t A tenien una cita literària al Festival Literari Infantil Cultural (FLIC) situat a la fàbrica de creació Fabra i Coats del barri de Sant Andreu de Barcelona.

Al principi pensaven que anaven a veure unes activitats d’aprendre a llegir. Res més allunyat d’això. Van compartir lectura i estona divertida amb una gran escriptora, la Roser Ros, i el seu llibre La gent de la meva escala. No només van llegir sinó que van ser intèrprets per un dia d’un llibre on el públic també interactuava. L’aventura no acabava aquí, després vam tenir l’oportunitat de crear la pròpia portada depenent del títol del llibre… Ep, però amb unes indicacions molt específiques: evitar dibuixar una persona, res de cercles perfectes i res d’escriure cap paraula.

Per últim, us havíeu imaginat ordenar una biblioteca mitjançant uns criteris de selecció? I després disfressar-vos d’algun personatge d’un llibre escollit?

Doncs de tots aquests petits plaers han gaudit, creat, llegit i dibuixat el nostre alumnat.

Us deixem un tast del que han fet.