Els nens i nenes de P3A es fan grans!!

A P3A ens estem fent grans!

Al llarg d’aquests dos mesos a P3-A hem fet moltes coses.
Al començament tot era nou per a nosaltres, però mica en mica ens hem anat familiaritzant amb la classe així com també amb l’escola, i ara ja ens hi sentim còmodes i hi venim molt contents.

Ens encanta jugar, mirar contes, escoltar històries, anar al pati, fer psico, també ens agrada molt pintar amb pintura, cantar, ballar, observar diferents elements de la natura i estem aprenent moltíssim!!

Mica en mica ja sabem el nom de tots i totes, ens anem coneixent, aprenem a compartir i a estimar-nos i ens divertim molt plegats.
Laia