El Rec i la Magic Line

Un diumenge diferent , el passat 17 de març, on el nostre alumnat de tercer d’ESO va tornar a demostrar el seu compromís social i la seva dedicació amb causes solidàries com la proposada per Sant Joan de Dèu seguint la Magic Line.

La Magic Line SJD és la mobilització solidària de Sant Joan de Déu que ajuda a les persones en situació de vulnerabilitat i fomenta la solidaritat i el compromis per aconseguir un món millor.

Han tornat a tirar endavant una nova Magic Line, i sense comptar amb València i Madrid, que faran la caminada a l’abril, han estat més de 1.100 equips, amb 14.600 participants i han recaptat de moment 340.000€ destinats a projectes solidaris.

Ahir tot això va ser possible, entre altres coses, per l’ajuda de gairebé 500 persones voluntàries, entre elles 11 alumnes de tercer d’ESO acompanyats de dos docents de secundària , que en el marc del seu ApS, van participar en l’organització i avituallament dedicat als participants de la cursa.

A tot aquest alumnat  , Mil Gràcies….!