El programa musical Rockin ja sona millor i fa vibrar !

L’Institut-Escola Rec Comtal participa en el programa Rockin que ha cedit instruments per tot l’alumnat i promou l’aprenentatge de la música de forma vivencial i autònoma. Després d’un primer trimestre practicant cadascú el seu instrument, amb l’ajut d’en Roberto i el saber de l’Albert, ja podem tocar juntes el tema de Bruno Mars “Uptown Funk”.

Aquest dimecres a primera hora l’IE Rec Comtal s’ha despertat amb bon ritme. El flow que ens ha transmès el grup de 1r B ens ha alegrat la jornada matinal i ens demostra que poc a poc i amb constància podem aprendre a tocar un instrument. I si a més, ens ajuntem amb “big combos” i ens escoltem totes sona així de bé! Guitarres, bateries, baixos, teclats i veus! … A continuació el resultat!