Descobrint el vòlei

Els alumnes de sisè de primària s’han submergit en el món del vòlei mentre es preparen per a una experiència única a la Mar Bella el 14 de febrer., on ens trobarem amb altres escoles per compartir la pràctica d’aquest esport.

Des de fa unes setmanes, els nostres alumnes estan explorant les tècniques i estratègies del vòlei amb gran entusiasme. Aquesta oportunitat no només els permet millorar les seves habilitats esportives, sinó que també fomenta la confiança en ells mateixos i l’esperit d’equip.

Manteniu-vos atents, ja que tornarem amb més notícies fresques sobre com ens ha anat la jornada final al CEM Mar Bella.