Coneixem les plantes a 3r

Durant el primer trimestre, els alumnes de 3R van dur a terme un projecte a través de la metodologia STEAM per conèixer les plantes i saber que necessiten per viure. Els alumnes van fer diversos experiments amb el repte d’aconseguir que les plantes visquin i no morin.

Així doncs, cada grup cooperatiu  va tenir l’oportunitat de tenir quatre plantes. A partir de la pregunta, què necessita una planta per viure? Van investigar i cercar solucions amb aquestes quatre plantes. Van observar si les plantes per viure de manera sana necessiten sorra, aigua i sol o no. En aquest procés, van desenvolupar aspectes com la curiositat i la formulació de preguntes, aprenent a avaluar les conseqüències de les seves decisions.

Ha sigut un projecte que els ha motivat i del qual han gaudit molt, sent els protagonistes del seu propi aprenentatge.