Començament de les activitats de piscina a 6è A i 6è B.

La primera setmana de gener vam finalitzar el treball de les capacitats físiques bàsiques des de l’àrea d’Educació Física amb jocs cooperatius de força, flexibilitat, resistència i velocitat.

El passat dimarts 17 de gener va començar el programa “Ja nedo” de l’Ajuntament de Barcelona als cursos de 6è A i B. Aquest programa pretén assegurar que l’alumnat finalitzi l’Educació Primària havent adquirit els coneixements bàsics de natació. Aquesta activitat està inclosa dins de l’àrea d’Educació Física.

Els principals objectius educatius són:
– Familiarització amb el medi aquàtic.
– Desenvolupar l’autonomia de l’alumnat a l’hora de canviar-se assoles i endreçar les seves pertinences.
– Aconseguir un domini dins de l’aigua que els permeti nedar amb seguretat.
– Contribuir mitjançant la natació al procés de desenvolupament motriu general.
– Adquirit hàbits saludables envers aquest medi i l’activitat física general.

Aquesta activitat ha motivat moltíssim a l’alumnat i estan molt il·lusionats d’anar a la piscina els dimarts. Des de l’àrea d’Educació Física i els i les mestres estem molt contents i contentes amb l’impacte i la rebuda que té aquesta activitat en l’alumnat de 6è A i B d’Educació Primària de l’Institut Escola Rec Comtal.