Activitats internivells

Aquest curs hem dut a terme diferents activitats internivell. En aquestes activitats es barregen alumnes de diferents cursos i s’afavoreix la seva interacció, compartint experiències i descobrint-ne altres.

Petits i grans estableixen rols diferents del seu dia a dia com alumne d’una classe. Els grans ajuden als petits, els petits prenen de model als més grans. I tots s’enriqueixen de les aportacions dels altres.

Les activitats internivell d’aquest any, entre altres, han estat:

• Els alumnes de cicle mitjà van gaudir de la Rua de Carnaval d’Educació Infantil
  • A Sant Jordi els alumnes de l’ESO van preparar i portat a terme tallers de contes, manualitats i pintura per als alumnes d’Educació Infantil i primària.
  • Els alumnes de l’ESO Van explicar i mostrar els seus treballs, fets a partir del programa En Residència, a Cicle Mitjà i Superior.
  • Els alumnes de 2n de l’ESO van ensenyar les seves creacions de robòtica als alumnes de 3r.

I properament, tota l’escola visitarà el Centre Cívic per a veure el concert “En Directe” dels alumnes de l’ESO, on ens puguin mostrar les seves capacitats artístiques. També gaudirem d’una gimcana, a primària, amb grups internivell

rbt