Visita guiada a la Colònia Güell i a la Cripta

L’alumnat de 4t d’ESO de Geografia i Història va fer la visita guiada a la Colònia Güell i a la Cripta a Santa Coloma de Cervelló.

En aquesta sortida, els nostres estudiants van poder conèixer de primera mà l’antiga colònia tèxtil i van poder observar exemples d’arquitectura modernista i comprendre els diferents tipus d’habitatges, revelant els rols dels seus habitants. Tot i que no es va poder accedir a la fàbrica, els monitors van destacar els detalls del tipus de treball, el nombre de treballadors i les seves condicions, proporcionant una visió de com vivia la gent i la magnitud de la fàbrica.

Finalment, el nostre alumnat va descobrir la Cripta de la Colònia, exemple de les grans aportacions que va fer Gaudí a l’arquitectura. A més, també van entendre la importància de la relació clau entre Gaudí i el Sr. Güell en la seva condició de mecenes.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut