Sortida final de curs cicle mitjà i superior

El passat divendres 3 de juny els alumnes de cicle mitjà i superior de l’escola vam fer la sortida de final de curs a l’Ametlla de Mar. La sortida constava de fer un bany amb les tonyines que tenen a les piscifactories que tenen a 2′ 5 milles de la costa, on també vam tenir la possibilitat de degustar-la.

Vam visitar al seva fàbrica al polígon on ens van explicar com la comercialitzen i com es pesca al calador de les Illes Balear, on un cop encerclades vives, es   porten fins les piscifactories.

Va ser una gran experiència aquí teniu una petita mostra amb fotografies i vídeos dels que vam fer.

Aquí teniu un vídeos del nostre bany amb les tonyines roges: