ESCOLA NOVA 21

El dimecres 8 per la tarda tot l’equip directiu vam assisitir al taller de formació d’Escolanova21. Tenim moltes ganes de tirar endavant aquesta nova proposta.

L’escolanova21 busca respostes a qüestions educativves en un procés de treball conjunt entre escoles, comunitat educativa, entitats, universitats i institucions internacionals. Un procés que ajuda a dibuixar les claus que permetran definir un objectiu conjunt per a un sistema educatiu avançat. Partim del convenciment que l’educació millora a través de la col•laboració, l’intercanvi i l’aprenentatge mutu: entre alumnes, mestres, escoles i societats.

Haurem d’esperar fins a l’1 de setembre per saber si som un dels 200 centres seleccionats, confiem que hi haurà sort! 20160608_181253Si en voleu saber més…