JORNADA BALDIRI I REIXAC

El passat dissabte 25 d’octubre vam ser convidats a participar a la III Jornada Baldiri i Reixac a l’Espluga de Francolí. El nostre centre va guanyar un premi Baldiri i havíem d’exposar la nostra bona pràctica sobre emprenedors. L’encarregada de fer-ho va ser la Merche Albiac, coordinadora del projecte, que amb molt encert i entusiasme va saber transmetre al públic assistent la nostra experiència.
Ja fa uns quatre anys que duem a terme el projecte d’EMPRENDRE A LA MEVA ESCOLA, creant cooperatives d’alumnes que elaboren productes molt diversos. És una activitat magnífica per poder treballar valors i competències que més endavant necessitaran per enfrontar-se al món laboral.

Les cooperatives d’aquest curs ja estan en dansa!!!