CONCERT FINAL DE COM SONA L’ESO

Arribem a l’últim dia de l’estada 2015 del projecte COM SONA L’ESO, que ha reunit durant 3 dies més de 1500 alumnes d’arreu dels Països Catalans. Després de 3 dies d’assajos, de treball en equip i de passar-s’ho molt i molt bé, aquesta nit arriba el moment culminant del projecte: 1500 alumnes cantaran i ballaran dalt de l’escenari en l’actuació final. El concert serà retransmès, si no hi ha problemes tècnics d’última hora, pel Canal Terres de l’Ebre.

6fjY-canalTE

A continuació, us deixem algunes fotografies més de les activitats en què es troben immersos 22 dels nostres alumnes i un vídeo on hi ha tots els alumnes assajant la cançó i ball en què participen la totalitat dels 1500 alumnes: