Tarda en família a P4: la Maria

Aquesta tarda, el Jordi, el pare de la Maria, ha vingut a l’escola a fer una sessió de geologia sobre volcans! Ha explicat als xiquets/es coses molt interessants sobre els volcans i ha ensenyat mostres de lava d’un volcà d’Olot i i una amb evidents mostres de cristalls del Teide. Amb el GoogleMaps hem buscat on estaven els volcans d’Olot i hem vist que els teníem ben a prop! Per finalitzar, han fet entrar en erupció un bonic volcà que han construït a casa: amb cova de ratpenats i tot! Ens ho hem passat molt bé!! Moltes gràcies a la família de la Maria per haver vingut a l’escola i haver passat amb nosaltres una entretinguda tarda de volcans!!!