Els agents rurals a l’escola: a P4 i Cicle Superior

Aquest divendres a la tarda ens han visitat els agents rurals a l’escola! Primer han fet una xerrada sobre els ratpenats a la classe de P4 per ampliar el nostre projecte de treball! S’han quedat bocabadats de tot el que sabien els xiquets/es sobre aquests animals tan peculiars! A Cicle Superior han explicat moltes coses sobre el porc senglar! Moltes gràcies als agents rurals per haver respost tots els nostres dubtes i haver-nos ensenyat més coses sobre aquests dos animals que podem trobar al nostre entorn!