Fotos P4
25/06/19Hola famílies!!!
Aquí teniu les fotos que hem anat fent durant el curs. Bones vacances d’estiu!
https://photos.app.goo.gl/fowgKJHiqwZAWhjh9
https://photos.app.goo.gl/ik2PEAYtgToQ7QQM9
https://photos.app.goo.gl/2Vytw4fc6k4w2MWv8
Fotos P5
25/06/19Aquí teniu l’enllaç amb les fotos d’aquest curs. Bones vacances d’estiu!!!!
https://photos.app.goo.gl/MMX6V8rYVtJNw1bMA
Fotos P3 curs 2018-19
25/06/19Hola!!!!
En aquests enllaços podreu veure totes les fotos que hem fet durant el curs. Molt bones vacances !!!!!!!
https://photos.app.goo.gl/diews5oDe6ENVe5J8
https://photos.app.goo.gl/wseaihBdXH5RLz517
https://photos.app.goo.gl/qdQsaJwuxngaUNUW7
https://photos.app.goo.gl/yVGd8ecek8TjMhhH9
https://photos.app.goo.gl/XfZ1vA9hmrzD9E9N8
Fotos 2nA
18/06/19Després d’un curs ple de màgia, on els nens a més a més d’aprendre, han sumat alegries, han restat tristors i han multiplicat les amistats i els moments de felicitat. Aquí us deixo un recull de fotos i videos. Gràcies per tot classe de 2nA, m’heu robat un tros ben gran del cor. Us estimo
PROJECTE SIEI: Neptú i les seves llunes i fi del projecte”
17/06/19Hem explicat els cràters de la lluna a partir d’una simulació d’una pluja de meteorits amb pedres i farina. Ens ha encantat l’experiència i l’hem repetit vàries vegades.
El planeta Neptú en té moltes de llunes!
Hem descobert la ubicació de l’astronauta perduda i hem aconseguit el… Llegeix més»
Enquesta valoració pels usuaris i usuàries del servei de menjador
17/06/19Des del Consell Comarcal de la Selva i amb la voluntat de conèixer millor l’opinió d’usuaris i famílies, han creat una enquesta d’avaluació del servei de menjador escolar.
Per aquesta primera experiència han fet un qüestionari en un format molt senzill i que es pot contestar de manera ràpida.
Aquesta consulta és a la web del Consell Comarcal de la Selva. Aquí teniu l´enllaç http://www.selva.cat/educacio/avaluacio.php
Moltes gràcies per la vostra col·laboració.
VII Jornada esportiva saludable
14/06/194t. No et precipitis! (Cicle de l’aigua)
13/06/19Avui hem realitzat una sessió del projecte “El cicle de l’aigua” molt especial. Hem fet experiments per quantificar l’aigua (pes, temperatura, ml…) utilitzant el mètode científic. Per això hem tingut l’ajuda de les mares i pares dels alumnes de 4t.
Entre tots hem col·laborat per poder… Llegeix més»




Comentaris recents