CICLE INICIAL: SORTIDA AL GNOMO PARK
30/10/19Els alumnes de Cicle Inicial el passat divendres vam realitzar una sortida al Gnomo park. Sempre intentem que la primera excursió del curs sigui lúdica i de convivència entre tot el cicle, sobretot pels alumnes de primer que comencen l’etapa de Primària.
Ens ho vam passar… Llegeix més»


Comentaris recents