Cursa per la Pau. CAES. 6è
07/06/19Els nens i nenes de 6è hem participat a la cursa per la Pau organitzada pel CAES (Comissió d’Activitats Educatives Solidàries). Ens ho hem passat molt bé! 😉
(Cliqueu aquí per veure les fotos).
Els nens i nenes de 6è hem participat a la cursa per la Pau organitzada pel CAES (Comissió d’Activitats Educatives Solidàries). Ens ho hem passat molt bé! 😉
(Cliqueu aquí per veure les fotos).
Avui hem descobert un nou minimón, un petit ecosistema fet especialment per observar i experimentar mentre juguen: un glacial. Hem observat quins animals poden viure en una glacera, i hem experimentat amb el gel.
Recopilació de fotos i vídeos dels diferents projectes realitzats a Cicle Mitjà:
TERCER DE PRIMÀRIA:
1- Plana, muntanya i costa:
https://photos.app.goo.gl/2UjTmxj7S6jm2QWm9
2- Els animals vertebrats:
https://photos.app.goo.gl/zq96fbMq3LGELei19
3- Com es mouen les coses:
https://photos.app.goo.gl/C9HGDvM7LP93Kqzk7
QUART DE PRIMÀRIA:
Habilitats cooperatives:
https://photos.app.goo.gl/MY7qpiVRHw1p2Ns4A
4- El nostre poble (Blanes):
https://photos.app.goo.gl/Gd2RRbJNm4UVKRyJ8
5- L’aparell locomotor i els hàbits saludables:
https://photos.app.goo.gl/XCTDQqMh8QuPt42s7
6-… Llegeix més»
Els nens i nenes de tercer vam passar un dia fantàstic el divendres passat a la platja de Blanes. Pel matí vam participar a l’exhibició de danses que organitza l’Esbart Joaquim Ruyra i després vam fer un merescut primer bany de l’any!! Ens ho vam… Llegeix més»
Avui hem anat a comprar els ingredients al supermercat del barri. Cada alumne és encarregat de recordar i buscar un ingredient de la llista. Entre tots ens ajudem i aprenem a situar-nos dins la botiga.
Hem fet empanades de tonyina. No n’ha sobrat ni una !!!… Llegeix més»
Avui els nens i nenes de 6è han treballat en grups cooperatius i han classificat les algues que van recollir a la sortida Tàndem de la Cala Sant Francesc.
(Cliqueu aquí per veure les fotos).
Aquesta sessió de projecte l’hem destinat a Mart.
La targeta que vam trobar a la gimcana ens informa que en aquest planeta hi ha molts volcans.
Hem fet un experiment simulant una erupció d’un volcà amb bicarbonat, aigua, sabó, colorant i vinagre.
És molt divertit!!!
(Cliqueu aquí per… Llegeix més»
Les nenes i els nens de 1rA el passat 29 d’abril vam anar a l’escola Ventijol, l’altra escola on va la nostra companya Arina, allà vam gaudir plegats d’una estona de música on vam compartir moments meravellosos.
Fins la propera!!
Per veure el vídeo cliqueu al següent… Llegeix més»
L’escola ha organitzat la trobada d’escoles verdes de la comarca de la Selva, a la nostra platja de Blanes. 300 alumnes de sis escoles de de la comarca han realitzat diferents activitats relacionades amb el medi ambient. Primer de tot, han conegut alumnes de les diferents escoles ja que eren grups barrejats de diferents poblacions. Després, han fet una recollida de plàstics (micro, nano, mesoplàstics), els han classificat i identificat. També, han observat la costa de la població des de Sa Palomera, i han vist els canvis que ha realitzat al llarg del temps amb els científics del CEAB, la Maria i en Ferran. A més, han jugat interpretant la biodiversitat que tenim a la nostra mar. Per acomiadar-nos hem completat entre tots la frase… El dia d’avui m’ha servit per… en breu tindreu el resum de les seves respostes…ha estat un dia genial!! Els petits canvis són poderosos.
Cliqueu a la imatge per poder veure les fotos.
Comentaris recents