Música al segon trimestre a 3er!

Des de la matèria de música hem après i gaudit molt al llarg d’aquersts últims mesos, tant escoltant com produïnt: D’una banda hem fet tertúlies musicals dialògiques de la nana de Brahms, a partir de las qual vam realitzar un collage, del Concierto de Aranjuez de Joaquín Rodrigo, que havíem triat nosaltres… També hem fet petits tastets de diferents instruments que ens han permès coneixe’ls una mica i anar entenent millor el llenguatge musical (negres, corxeres, blanques, la clau de sol, els silencis…). Hem tocat la viola, la guitarra, l’ukelele, el xilòfon i els boomwheckers (que si no sabeu què són, heu de mirar el vídeo, ens encanten!). També hem desciobert que el nostre propi cos pot ser un instrument o que amb objectes quotidians, com gots i agua, podem crear música.

Aquí ho podreu veure…. i escoltar!