Activitats del primer trimestre a 5è de primària.

Què ha passat aquest primer trimestre? A continuació, un recull d’activitats realitzades durant aquest temps:

Acomiadant-nos de l’any
Aquest any hem pogut preparar l’actuació de fi d’any. S’han hagut de prendre moltes mesures per no coincidir tota l’escola al mateix espai. Hem gaudit de les actuacions dels altres cursos online.

El grup de 5è hem preparat un poema i la cançó que vam composar l’any passat, “Qui et maltracta no et mereix”. Feu-ne un cop d’ull!

I ja que ens hem mudar per al moment, no ens hem pogut resistir  i ens hem fet unes fotos  amb l’arbre de Nadal de l’escola. 🙃

Jocs de taula
A l’alumnat ens encanten els jocs de taula. Alguns i algunes ens hem iniciat als escacs. Estem aprenent algunes apertures i quins són els primers moviments. D’altres som molt aguts i agudes jugant al dòmino i, com no, al parxís. No és tan fàcil com sembla…

AGRAÏM ALS VOLUNTARIS I VOLUNTÀRIES LA SEVA DEDICACIÓ
Durant tot el curs hi ha persones que ens dediquen el seu temps. Ens ajuden i acompanyen durant moltes estones a l’escola: sortides, biblioteca tutoritzada, grups interactius… Els ho hem agraït amb una postal i també enregistrant un vídeo. Ens ho hem passat molt bé i ens agrada demostrar el nostre agraïment.

TOTS ELS CURSOS CAP AL SALTING
Hem anat al Salting per alliberar una mica d’energia. Després de treballar durant tot el trimestre, ha estat una recompensa poder gaudir amb els nostres companys i companyes d’una activitat tan moguda i a la vegada acolorida. Ens ho hem passat genial!

EMATSA torna a l’Escola
Ens visiten gairebé cada any. Cada vegada que venen aprenem més coses. Aquest cop ens han ensenyat com netejar aigua bruta. Ens han explicat com funcionen les depuradores.

Hem agafat aigua molt bruta i amb residus sòlids i hem aconseguit netejar-la mitjançant la utiització de filtres naturals ( sorra, pedres, arrels…) Ha semblat màgia!

Art a l’aula
Ens encanta aprendre amb les pintures. Dedicar-hi temps i veure els resultats. És magnífic veure que quan dediques temps a una tasca, els resultats et sorprenen. En aquesta ocasió havíem d’intentar reproduir elements naturals.

PARC SAMÀ
Hem descobert que hi ha un indret preciós aquí al costat, a Reus. Hem anat tota l’escola. Els encarregats i encarregades del parc ens han preparat una gimcana que ens ha ajudat a descobrir molts indrets amagats i criatures que hi viuen. Feu-ne un cop d’ull!

EL MUR DE L’AMISTAT
Amistats tòxiques i amistats transformadores. Sabeu de què tracta? Nosaltres sí! Cada aula de l’escola ha elaborat un mural per treballar-ho. Nosaltres també, evidentment. Aquí unes pinzellades.