Sortida a l’entorn natural del barri

El dia 7 d’abril els nens i nenes d’Educació infantil van sortir a fer observació de l’entorn proper. Vam gaudir amb els colors que ens aporten les flors en arribar la primavera, vam escoltar el cant dels ocells i vam posar atenció i cura per observar els animalons que van apareixent amb l’arribada del bon temps. Ara bé, els nens i nenes de l’escola estan molt decebuts de no poder gaudir de la zona de pícnic que es troba a tocar de l’escola. Esta plena de brossa i d’excrements. Els infants d’Educació Infantil volen demanar a les administracions corresponents una neteja de l’espai i es mostren molt sensibles i compromesos amb la importància de tenir cura dels espais que els envolten. Entre tots  és possible. Hem bufat una flor de dent de lleó i hem desitjat….

Per acabar esmorzem i compartim una estona d’esbarjo al parc del costat de l’escola.

Us deixem unes fotos de la sortida.

Clica la imatge per veure les fotografies de la sortida.