SOM VALENTS I VALENTES!!!

Els alumnes de 2n de l’ESO han estat treballant i reflexionant  sobre el Club dels valents i com adaptar el que havien estat fent fins ara a l’escola, a la nova etapa que estan començant.

A partir del mural que van fer el curs passat i de la reflexió posterior a visualitzar la pel·lícula “Tu, yo y Raquel” que parla sobre l’amistat, i de treballar sobre diferents materials, han anat fent  aportacions individuals i en grup que han acabat en la petita presentació que us compartim.

Esperem que serveixi de base per a anar construint entre tots un Institut – Escola lliure de qualsevol tipus de violència i discriminació i on tots els alumnes puguin créixer sabent triar i decidir el seu camí i les persones amb que el volen compartir. Perquè saber triar bons amics els protegirà sempre!

El club dels valents

som valents