PROJECTE “LES 4R”

La classe de 3r hem estat treballant el projecte de les 4R. Es van dividir en grups cooperatius i cada grup treballava una R. Van se capaços de buscar  informació, de dibuixar exemples visuals i plasmar-lo tot en un mural que més tard van exposar als seus companys i companyes de classe. En aquestes imatges podeu veure els resultat del seu treball.

Aquí podeu veure el vídeo del treball final amb les seves exposicions.

Durant la realització del projecte i en finalitzar algunes de les exposicions els infants van realitzar diferents tallers. En aquestes imatges podeu observar el taller de separació de residus.

En aquesta altra  podeu observar el taller de reutilització. Una cosa que ja no servia, la van readaptar, pintar i decorar i li van donar un altra ús. Van convertir llaunes, ampolles i rotllos de cartró en llapicers o testos per a plantes; i pots de crema o mascareta en joiers.

Després de la feina realitzada van preguntar i van observar que eren pocs els nens i nenes de la classe que reciclaven a casa. Van sentir curiositat per si passava el mateix en les altres classes, així que van fer una enquesta i van passar per les classes preguntant. Els resultats no van ser massa bons, van donar evidència de les poques famílies implicades en el reciclatge. Van pensar que potser les famílies no tenien les suficients eines per reciclar a casa. Així que per tal d’incentivar el reciclatge a casa i fer un món més sotenible, gastar menys recursos del planeta Terra, mantenir-lo més net i preocupar-nos més per cuidar-lo… Van tenir la idea de demanar a l’ajuntament de Tarragona kits de reciclatge per a totes les famílies de l’escola. I la resposta va ser positiva!!!

En aquestes imatges podeu observar als nens i nens de la classe de 3r repartint el kits de reciclatge a totes les famílies de l’escola. Nosaltres vam donar una gran pas, ara toca a les famílies col.laborar. Ànims! Cuidem el nostre món!!!