Plantem Llavors de pèsols – 3r d’Educació Primària

Les nenes i els nens de 3r hem participat en una videoconferència oferta per la Unió de Pagesos, que és l’organització sindical majoritària dels pagesos de Catalunya que representa els interessos de les petites explotacions familiars agrícoles i ramaderes del país. Ens han explicat com plantar llavors!

Posteriorment, entre tots junts hem plantat cadascú diferents llavors de pèsols i llenties! Ara tocarà cuidar-les, perquè creixin.
Així, que en els propers articles us mostrarem el progrés i resultats que anem obtenint.

Gràcies, Unió de Pagesos per la vostra dedicació! Us mantindrem informats!

Recordeu, si cliqueu a la següent imatges, podreu trobar més fotografies de l’experiència!

L’alumnat de 3r d’Educació Primària, escoltant la videoconferència i manipulant les llavors de pèsols.