Plantada literària d’arbres fruiters!

Aquest abril, per tal de celebrar Sant Jordi i, alhora fer la nostra escola una mica més verda, vam decidir fer una plantada d’arbres fruiters. Així hem fet una mica més gran el nostre hort, un espai d’aprenentatge que ens encanta!

Des dels més petits fins els més grans de l’escola vam dedicar una estoneta a plantar un dels cinc arbres fruiters triats: una figuera, un condonyer, una perera de Sant Joan, un taronger i un ametller. A més a més vam acompanyar l’acte amb lectures i recitals de poesia, cançons i danses o amb la mateixa llegenda de Sant Jordi. Fins i tot va haver-hi qui es va atrevir a inventar un poema!

Va ser una jornada on vam fer més bonic el nostre institut-escola, pensant també en els nens i nenes que hi vindran i veuran els nostres arbres ben crescuts. I tastaran els seus fruits!

Ara, a tenir-ne cura i veure’ls com es fan grans com nosaltres!

Al vídeo podreu fer-vos una idea de com em vam gaudir!