NADAL

La classe de 4t de primària aquestes setmanes ha estat molt enfeinada. Són dies molt especials en els que preparem amb moolta alegria el festival de l’escola, la cantata dels barris de Ponent, la decoració de l’arbre de l’Ajuntament de Tarragona i guardem uns minuts per fer la carta als reis. Escrivim una carta molt especial en la que no es demana res que valgui diners així els Reis Mags no gastaran tant i veuran que tenim un gran cor.

El dissabte 16 de desembre al matí, la Thayra, la Vanessa, L’Alejandro i la Niama amb les seves famílies van anar en representació de l’IE Mediterrani a penjar la decoració nadalenca de l’arbre dels desitjos. Primer vam veure l’actuació d’una coral de Tarragona i després cadascuna de les escoles va anar penjant la garlanda que havien fet a l’escola.

Us deixem aquí l’enllaç per poder veure les fotos