L’ESPAI DE LHORT- Infantil

Des de la comissió d’escola verda reactivem l’espai de l’hort de l’escola. Els infants de P3, P4 i P5 van a fer observació de l’espai, comparteixen els records del curs anterior, busquen tresors i observen els arbres, les plantes,… que hi ha. Aprofitem per recordar-ne el nom i per regar-les. Som  a l’hivern, l’espígol i el roser no tenen flors i alguns arbres han perdut les fulles a la tardor.

A partir de l’observació i l’experimentació al terreny comencem a fer les primers hipòtesis, què hem de fer sobre la terra, què volem o podem plantar, com ho fem?….

D’aquí uns dies més

Clica la imatge per veure les fotografies de les primeres sessions d’hort.