Les primeres colònies, un somni realitzat!

L’any passat a l’escola vam somiar, tots, molt, i amb molta il·lusió. I un dels somnis més compartits va ser marxar de colònies. Així que aquest curs ens hi hem posat de ple i hem estat treballant junts per fer-les realitat. Per això vam estar fent diverses activitats per finançar-les, venent berenars i esmorzars, ben dolços, i venent participacions per dues paneres de Nadal, amb el suport de la Universitat.

I amb l’esforç d’alumnes, equip educatiu i famílies ho hem aconseguit! Trenta-dos alumnes i vuit adults hem gaudit de dos dies a la casa de colònies d’Altafulla, plens de moments que segur que tots recordarem. Tot just arribar vam esmorzar i, estàvem tan emocionats amb la casa, que ens vam rentar les dents i tot! A més vam rebre la visita de dos bruixes molt divertides que ens van convidar a fer jocs i activitats. El dilluns els nens i nenes de 1er de la ESO van realitzar una activitat d’orientació i van gaudir d’un gran dia. I a primària, per començar a tope, vam fer una descoberta pel poble d’Altafulla. Vam haver de resoldre enigmes sobre Antoni Martí i Franquès, un científic que va estudiar molt les plantes. Després de dinar vam fer unt aller molt bonic, un mòbil per decorar fet amb elements naturals (petxines, fruita assecada, pinyes…) Van quedar xulíssims. I berenar en mà vam anar fins a la platja, a fer jocs on caure i riure una estona. La pluja ens va obligar a  tornar abans però vam passar una estona ben divertida gaudint de la casa, jugant al ping-pong… Després un soparet i… joc de nit, també amb els companys de secundària! I l’endemà després d’esmorzar ginkameta de proves divertides i entrega de diplomes! Dinar de tancament, joc lliure i cap a casa!

Però el més bonic va ser compartir temps i rialles amb tots els companys i companyes.

En resum, dos dies intensos i ben aprofitats! Us deixem algunes fotos i a l’enllaç en trobareu més: Veure més fotos aquí!