La maleta Picasso ens visita a l’escola!

Aquest darrer trimestre, de gener a març, a l’escola hem tingut la sort de comptar amb un recurs fantàstic: la maleta de recursos pedagògics creada pel Departament d’Educació del Museu Picasso i la Fundació Collserola.

Al vídeo hi trobareu un petit tastet de totes les activitats que s’hi inclouen. Ja veieu que moltes ens han anat bé des dels més petits als més grans de primària i que n’hem gaudits amb tots els sentits, fins i tot l’olfacte!

Amb puzles, elements tàctils, una línia del temps gegant, figures de fusta, ninotets de playmòbil, nines de roba, quadres, àudios diversos i fins i tot perfums ens hem acostat a diferents moments de la vida de Pablo Picasso i hem conegut una mica la seva obra, especialment la influència que va tenir per a ell “Les Menines” de Velázquez.

A partir de tot aquest treball de sensibilització estem fent propostes plàstiques creades per nosaltres mateixos que exposarem a l’escola més endavant.