La castanyada a l’escola!

El passat 28 d’octubre tota l’escola vam gaudir d’un dia diferent: la castanyada!

A primera hora, van arribar dues castanyeres molt marxoses, directament de la muntanya! Van passar per totes les classes per regalar-nos els ingredients per fer panellets! I ens vam posar a treballar. Al llarg del matí tots els grups vam fer uns panellets freds molt divertits, de diferents sabors (coco, xocolata, ametlla…)

Però a més a més a partir de 3er vam poder participar en una activitat ben diferent però també molt divertida: el Túnel del Terror preparat per l’alumnat de 3er! Feia una mica de por però ens va agradar molt! Van fer una gran feina!

I a la tarda, a més de tastar els panellets, vam baixar tots al pati a ballar plegats la cançó de la Castanyera i… una novetat d’aquest any: vam inaugurar la “Fleca Mediterrani”, amb berenars que ens ajudaran a fer més barates les colònies! En aquesta festa se’n va encarregar l’alumnat de 4rt i va ser tot un èxit ja que van vendre-ho tot! Per la propera ja han anotat que cal comprar més berenars! I és que van fer uns cartells ben bonics i van posar-hi tanta il·lusió que tothom volia venir com a client.

Així va ser un dia ben complert! Fins la propera!

Aquí podreu trobar-ne més fotos!https://photos.app.goo.gl/og3s2X4xdbPYPG4c7