INICI de CURS

La Directora dels Serveis Territorials d’Ensenyament de Tarragona, la Sra. Imma Reguant, junt amb el Conseller d’Educació, el Sr. Francesc Roca, donen la benvinguda a aquest nou curs escolar des del nostre centre. A més, van conèixer als alumnes de 1r d’eso i al seu tutor Miquel. Els grans de l’escola es mostren molt motivats i engrescats amb tot el conjunt d’activitats que els esperen.
Per una banda, s’ha fet realitat el seu somni de continuar estudiant al centre (gràcies a l’esforç i confiança del Departament d’Ensenyament de Tarragona
I d’altra banda, gràcies al suport i atenció de L’IMET, aquests nens de 1r d’eso podran gaudir de les pràctiques de tecnologia del grup de Petits Enginyers, la col·laboració de l’escola musical de música i una activitat compartida amb el Casal Cívic d’escacs.
A mes a mes , podrem oferir l’activitat extraescolar d’anglès a tots els nostres alumnes a través també del suport de l’IMET i col·laboració de la Caixa.