Fem un compostador amb l’ajuda de l’Andreu!!

Aquesta setmana hem fet un compostador per a aconseguir adob per l’hort de l’Institut-Escola.

Amb l’ajuda de l’Andreu, que ha vingut fins i tot sortint de treballar i sense haver anat a dormir, els alumnes de 1r d’ESO  hem fet un compostador. Hem usat uns palets ( que prèviament hem assegurat amb claus i hem  envernissat ). Hem escollit un lloc prop de l’hort però alhora prou separat, i allí hem cavat una mica amb una aixada. per a poder col·locar bé els palets de forma vertical i que no caiguessin. Ho hem fet per torns per a no cansar-nos. Després hem fet la porta ( un altre palet, que hem ajuntat amb unes bisagres a un dels palets laterals).

Ha quedat força bé!!!. Potser  algun de nosaltres voldrà ser fuster i tot!!

Hem gaudit molt fent aquesta activitat i utilitzant eines que normalment no usem.

Ara falta que, entre tots,  l’anem omplint amb restes vegetals els dies que esmorzem fruita…i a la propera plantada de l’hort a veure si ja tenim l’adob apunt!!!

Moltes gràcies Andreu!!!