CONCURS “FIRTS LEGO LEAGUE”

Els alumnes de 1r d’eso de l Institut Escola Mediterrani han participat al concurs First Lego League, edició Hydro Dinamics. El grup format pel Salva , Manuel , Carmen , i Mohamed han pogut participar al concurs presentant el seu increïble robot. Han estat brillants a l ‘hora d’exposar el treball i la presentació PowerPoint. Una experiència excel·lent pels nostres alumnes i les famílies assistents: família del Mohamed, família del Salvador, i família del Manuel. I especialment agrair de nou l’acompanyament i suport absolut de la Directora de l ‘IMET i el Conseller .
Gràcies a tots els que confieu en l’escola.

PRESENTACIÓ del PROJECTE