ANEM AL CINEMA

El divendres 18 vam anar al cinema amb dos autobusos, vam fer transbord per arribar al cinema i poder veure la pel·lícula de Clifford.  Els nens i nenes de l’escola Mediterrani havien de portar un xandall, el bono del bus i alguna cosa per menjar.  Per esmorzar portaven un entrepà i per menjar a dins de la sala unes crispetes o unes patates.

Quan vam arribar a les Gavarres tot estava molt tranquil perquè van anar a les 9 :30 del matí. Els alumnes de 1r a 5è vam veure la pel·lícula de Clifford a la sala 7 i els de 6è fins a 4t d’ESO van veure Unchander en una altra sala.

La pel·lícula tractava d’un gos vermell molt petit. Un senyor el va trobar al carrer i se’l va emportar a la seva botiga d’animals i una nena que estava caminant, amb el seu tiet el va veure. La nena volia el gos però el seu tiet no li deixava perquè, ell l’estava cuidant i la seva mare estava de viatge de negocis. La nena li va posar una cara trista i el va dir que sí i llavors van entrar a la tenda però, li agradaven tots els animals. Quan va pujar  per l’escala, va veure al gos i va dir: “Què Cuco! és el millor que he vist a la meva vida! Però no va poder quedar-se el gos. El senyor li va posar el gos a la motxilla sense que se n’adonés. Quan van arribar a casa va obrir la motxilla i es va trobar al gos. Per la nit va a anar a dormir i va desitja que el gos fos gran i quan es va i despertar el gos era gegant.

Ens va agradar molt, tant que quan van acabar de veure la pel·lícula van cridar sense parar Clifford, Clifford… perquè així es diu el gos.