3r d’ESO VISITA EL PORT DE TARRAGONA

Per tal de conèixer millor els sectors de producció que estudiem a la matèria de Geografia i Història, avui els alumnes de 3r d’ESO han visitat les instal·lacions del Port de Tarragona.

En primer lloc ens hem dirigit al Museu, on hem conegut – de la mà de la Maria – els diferents aspectes que es desenvolupen al Port com: la seva activitat pesquera, comercial i esportiva…

La guia ens ha començat la seva explicació parlant de les característiques físiques del Port, el tipus de mercaderies que s’hi veuen, les seves procedències i destinacions…. També ens ha parlat del funcionament intern del Port i de la logística que té.

Als alumnes els ha sorprès que el Port sigui com una petita ciutat dins de Tarragona, ja que com a tal, es gestiona tot sol i té les seves pròpies normes de funcionament i les seves lleis. Els nois i noies també han pogut entendre que el Port treballa amb els tres sectors de producció: primari, secundari i terciari, i alhora esdevé és el motor principal de l’economia de la ciutat.

Posteriorment, ens hem dirigit al moll de costa per fer el viatge amb golondrina, i hem pogut observar el funcionament diari del Port i tot el què ens han explicat al Museu.

Ens ho hem passat genial!

Maite Solanes Ricart